[ ]
I'm a fatso zombie.





✿ Twitter
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Lepas UPSR tak payah pergi sekolah pun takpe ;P ON Monday, 24 September 2012 AT 02:32

Assalamualaikum , anyyeonghasayo , bonjour ! harini Miss J free . yes , mommy and kenit tidur . A'ai main kat lappy die . Miss J main gune lappy Miss J . semue orang buat kerja diorang masingmasing . kan bagus kalau harihari macam ni . hehe . xD  tadi Miss J tak pergi sekolah . bangga ? --' tak jugak . just boring . nak tahu kenapa ? scroll ke bawah sikit yaa .

semalam , pukul 7 . 30 malam , Miss J and family Miss J and familly A'ai serbu rumah cikda . saja nak kacau cikda . lagipun , cikda masak untuk kitaorang so datang jelah . so , semalam entah kenapa , pukul 10 malam je dah ngantuk . * tetiba je semalam mata cepat nak buat taik . --' erghh . * so , TERtidur dekat sofa rumah Cikda tu . abang Adil pun tidur . dia lagi awal buat taik mata ohh . dia tu memang . selalu sangat buat taik mata . kadangkadang pukul 9 malam pun dah tidur . baikbaik --' . sambung balik . so , mase mommy bangunkan sebab nak balik . kepala sakit gilaaa . rasa macam baru kena hentak guna kayu besbol . arghhh .


so , kat dalam kerata masa otw nak balik , Miss J mengadu lah kat mommy . then , balik tidur . verything go backs to normal . besoknya , harinilah . mommy kejutkan bangun nak pergi sekolah . kepala still berdenyut denyut . bagitahu mommy . mommy kate takpayah pergi sekolah . so , tak payahlah . hehehe . bagus kan Miss J ? okay nak off sudahh . Assalamualaikum , annyeonghasayo . ;)

NotaKaki : mommy langgan pakej Mustika boleh ? nak tengok Adam dan Hawa . lepas tu Astro buatah HD . dapat tengok To The Beautiful You . ade Choi Min Ho lah momyy ;) 

0 CHEONSA