[ ]
I'm a fatso zombie.





✿ Twitter
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Greyson Chance berjaya memikat lebih 2,000 peminat Malaysia di KL LIVE ON Wednesday 18 April 2012 AT 02:08

GREYSON CHANCE SENTIASA MENJADI TREND DI TWITTER 


Assalamualaikum . concert Greyson Chance yang berlangsung semalam di KL LIVE telah berlangsung dengan meriah . seramai lebih 2, 000 MALAYSIAN CHANCERS ( nama gelaran untuk peminat Greyson Chance ) yang hadir untuk bersama sama dengan dia di Malaysia . ini kali ke 2 Greyson membuat concertnya di Malaysia . 

Greyson mengaku bahwa dia amat tertarik dengan buday masyarakat di Malaysia ini . makanan kegemarannya semasa dia berada di Malaysia adalah nasi ayam . dia juga meminati buah durian namun tidak suka dengan baunya .

Greyson yang mula terkenal di Youtube dengan menyanyi semula lagu penyanyi yang terkenal dengan berpakaian pelik , Lady Gaga dengan menyanyikan lagu Paparazzi dengan versinya yang hanya menggunakan sebuah piano . Lady Gaga suka akan versi greyson Chance . single Greyson yang berjudul Unfriend You mendapat sambutan yang begitu hangat .


album Greyson Chance , Hold On Till' The Night mempunyai lagu lagu yang menarik seperti Waiting Outside The Line . setiap lagu Greyson mempunyai makud yang mendalam . walapun baru berumur 15 tahun , Greyson mempunyai bakat yang besar . Greyson yang mempunyai suara yang seksi dan lembut membuatkan ramai rakyat Malaysia tertarik dengannya . bukan sahaja golongan remaja yang meminati Greyson , malah golongan orang yang sudah berumur juga tertarik dengan lagu Greyson . tida dapat dielakkan lagi Greyson bukan sahaja kacak malah peramah dan baik .

antara lagu Greyson Chance 

1. Take A Look At Me Now
2. Waiting Outside The Lines
3. Unfriend You
4. Hold On Till' The Night
5. Purple Sky
6. Slipping Away

NotaKAKI : mommy Miss J tertarik dengan Greyson Chance ni . mommy Miss J kate Greyson better than Justin Bieber but everyone have their own taste rite . mase yang autograph session tu tak sempat pergi sebab terpakse hantar busu ke KLIA :'(

Labels:


0 CHEONSA