[ ]
I'm a fatso zombie.





✿ Twitter
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Vanilla Coklat The End ON Tuesday 13 March 2012 AT 20:54

Assalamualaikum . tepat jam 8 : 59 malam pada hari Selasa yang lalu , peminat fanatik drama Vanilla Coklat pasti tidak sabar menunggu drama Vanilla Coklat ini . Malah , drama ini adalah episod akhir . pasti ramai yang teruja dan tidak sabar . memang tidak sah lagi , ending drama Vanilla Coklat ini ending yang happy . Aamir dan Zara dapat bersama .
Papa Zara meminta maaf kepada Aamir dan Zara kerana membuat hidup mereka derita kerana tidak dapat berjumpa lagi . Malahan , Zara juga tidak ke kolej kerana papa Zara tidak mahu Zara berjumpa dengan suaminya itu lagi dan mahu Aamir bercerai dengan Zara . Zara dan Aamir tidak setuju .


Kisah Liyana dan Kamal , si dalang hubungan Aamir dan Zara , rancangan mereka gagal dan Kamal tidak mahu bercampur dengan Liyana lagi . papa Zara memarahi Kamal dan berkata bahawa dia tidak akan teragak - agak untuk mempenjarakan Kamal . Kamal berbuat begitu kerana dia teramat cintakan Zara .

Zara yang dikatakan mengandung sebenarnya tidak mengandung . Zara hanya mengalamai gastric yang teruk sehingga dia muntah - muntah . papa  Aamir pernah bermimpi yang dia tidak dapat memegang cucunya lalu dia membuat rancangan ingin mendapatkan Zara balik . rancangannya bersama Liyana dilupakan .

NotaKAKI : semoga Aiman Hakim Ridza dan Izara Aishah naik pelamin sama - sama . AMIN . 



Labels:


0 CHEONSA